Průvodce snadnou reklamací

Průvodce snadnou reklamací

Snadná reklamace

Naším cílem je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Pokud se ovšem přece jen stane, že při obdržení zásilky zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné. Nemusíte se ničeho obávat, z reklamace neděláme zbytečnou vědu. Zboží vám ochotně vyměníme, nebo vrátíme peníze na bankovní účet.

Správný postup reklamace:

1) Je zboží skutečně poškozené? Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné. Přečtěte si návod a ujistěte se, že se skutečně jedná o vadu. Mnohdy se jedná o špatnou manipulaci či chybějící baterie a podobně. Pokud vám chybí návod- napište nám. Všechny návody máme připravené také v elektronické podobě. Rádi vám návod znovu pošleme.

2) Nahlášení reklamace. Reklamaci je dobré předem oznámit emailem, nebo telefonicky. Nejhorší případ je, když nám přijde zásilka s rozbitým produktem bez ohlášení a bez reklamačního listu. Takové reklamace se zpravidla zbytečně protahují. Proto doporučujeme zavolat, nebo napsat email. Nejpozději do dvou pracovních dnů vám zašleme reklamační list.
Vyplněný formulář by měl obsahovat zejména: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo bankovního účtu, název produktu a popis závady. Vyplněný formulář nám zašlete emailem jako přílohu. Všechny takové reklamace jsou vyřízeny rychle. Pokud nám reklamační list pošlete poštou, počítejte prosím se zdržením.

3) Fotografie produktu. Pokud máte možnost, prosíme pořiďte jednu fotografii poškozeného produktu a pošlete nám ji emailem spolu s reklamačním formulářem. Není to podmínka, ale vaše reklamace bude vyřízena rychleji, a také bez zbytečného posílání zboží zpět.

3) Odeslání výrobku. Pokud vás k tomu vyzveme emailem, nebo telefonicky, výrobek nám odešlete na adresu: Školní brašny, Mariánské nám.78, 68601 Uherské Hradiště.

4) Vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicet dní. Zákazníkům ale vycházíme maximálně vstříc a všechny reklamace řešíme během několika dní. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat. Vyrozumíme Vás o vyřízení reklamace písemně poštou, nebo e-mailem.
Odeslat článek známému   Vytisknout