Obchodní podmínky

Přeji všem zákazníkům příjemné nakupování.

Váši objednávku budu považovat za závaznou, prosím, ať z Vaší strany je tomu také tak a přistupujete k objednávce závazně.

 

Objednání zboží

  • Kupující objednává zboží na internetových stránkách prodávajícího www.skolnibrasny.cz
  • Kupní smlouva se při nákupu v e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky.
  • Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito „Obchodními podmínkami“, a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí.
  • Tyto „Obchodní podmínky“ tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy.
  • Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že všechny údaje, které v objednávce uvedl, jsou pravdivé.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých, formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • Před odesláním objednávky je spotřebiteli umožněno zkontrolovat a měnit zadané vstupní údaje, které do objednávky vložil.
  • Prodávající si vyhrazuje právo ověřit telefonicky údaje uvedené v objednávce.
  • Prodávající neodpovídá za nedoručení zboží kupujícímu, bylo-li důvodem nedoručení uvedení špatných údajů kupujícím.
  • Dostupnost zboží a délka vyřízení objednávky je uvedena u jednotlivých druhů položek.

Potvrzení o přijetí objednávky

  • Potvrzení o přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte na Vámi zadané e-mailové adrese.
  • Storno objednávky ze strany kupujícího
  • Kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu.

Odstoupení od smlouvy

  • Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů včetně od převzetí plnění a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce.
  • Rozhodne-li se kupující využít tohoto práva, musí nejprve prodávajícího o odstoupení od smlouvy informovat telefonicky nebo e-mailem.
  • Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, doklad o koupi zboží a sdělí číslo účtu, kam má být zaslána zaplacená cena zboží.
  • Vrácené zboží musí být kompletní, zboží ani žádná jeho část nesmí být poškozena ani použita. V takovém případě zákazník odešle zásilku zpět jako obyčejný balík (ne na dobírku), na vlastní náklady a po kontrole mu budou peníze vráceny na jeho běžný účet nejpozději do 14 dnů.
  • Pokud se kupující rozhodne k odstoupení od smlouvy, ale neodešle zpět zboží nebo doklad o jeho odeslání nebudou mu peníze vráceny.
  • V případě odstoupení ze strany kupujícího má prodávající právo na náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s uzavřením a následným odstoupením od smlouvy, a to především ceny za dopravu a balné.

Odstoupení od smlouvy prodejcem

  • Prodávající si vyhrazuje možnost odstoupení od uzavřené kupní smlouvy v případě, že si kupující objednal zboží na základě této kupní smlouvy, jehož cena byla zjevně nepřiměřená hodnotě tohoto zboží. Prodávající může takto odstoupit od kupní ceny pouze v případě, že tato zjevně nepřiměřená cena uvedená na webovém prostředí e-shopu byla způsobena prodejcem nevědomě.

Odpovědnost za vady

  • Prodávající je povinen dodat kupujícímu objednané zboží v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito „obchodními podmínkami“ a obecně závaznými právními předpisy.
  • Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
  • Shledané vady je kupující povinen neprodleně písemně nebo telefonicky nahlásit. Za písemnou formu je považována i emailová forma.
  • Viditelně poškozenou zásilku nepřebírejte a s přepravcem sepište zápis o poškození zásilky. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
  • Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a kazy.
  • Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení.
  • Kupující má právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.
  • Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
  • Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Prodávající reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění vyřídí.
  • Pro případ zamítnutí odpovědnosti za vady prodávající kupujícímu vydá písemné odůvodnění, přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  •  Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

  •   Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  •  má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

  •     se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

  •    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  •   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  •  Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  •  Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  •    Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

  •   Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Doručení zboží

 

  • Zboží zašleme dobírkou na udanou adresu. Platíte po převzetí zboží.
  • Zboží zašleme na zvolené výdejní místo Zásilkovny - platíte předem dle vygenerovaných platebních údajů
  • Neúčtujeme žádné další poplatky typu - balné.
  • Cena přepravného PPL je 99,-Kč při platbě předem.
  • Při doručení na dobírku platíte přepravné 99,-Kč a dobírečné 30,-Kč
  • Cena za výdejní službu Zásilkovny je 69,-Kč
  • Při vyzvednutí zboží na prodejně v Uherském Hradišti neplatíte žádný poplatek

 

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL 
  • Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od odeslání z naší firmy 
  • Před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení,lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení 
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: http://www.ppl.cz/ v horním menu je políčko "Sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete OK 

Reklamace

 

  • Záruční doba činí 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. 
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. 
  • Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení.
  • Zboží, které nebude doručeno ze strany dodavatele, z důvodu odcizení, které nastane v přepravní společnosti (PPL) bude znovu zasláno (pokud je skladem) nebo vrácená finanční částka, ihned po potvrzení přepravní společnosti, že zboží nebylo přijato zákazníkem a je ztraceno.

Ochrana osobních údajů

  • Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
  • Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití a jsou využity pouze k vyřízení požadovaných objednávek.
  • V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně. Změna osobních údajů je možná v nastavení účtu nebo zasláním změn na náš e-mail.

Tyto podmínky nabývají platnosti 1.1.2014

 

Způsob doručení Poštovné Balné

PPL dodávka až do domu

Platí pouze pro doručování po ČR. - Zboží je doručováno prostřednictvím přepravní společnosti PPL . - Zásilka je zpravidla doručována následující pracovní den po jejím odeslání. - Řidič společnosti PPL Vás bude telefonicky kontaktovat při doručování zásilky.

99,00 Kč Zdarma
Zásilkovna.cz
Platí pouze pro doručování na výdejní místa po ČR. - Zvolte si výdejní místo které Vám nejvíce vyhovuje. Celá částka + man.poplatek se hradí předem na účet na základě mailu s výzvou a platebnímy údaji k úhradě. (Při nákupu nad 2500,- se přepravné nehradí) - Po uhrazení celé částky bude zboží odesláno na zvolené výdejní místo.
69,00 Kč Zdarma
Osobní odběr na prodejně
Zboží je možné osobně převzít na prodejně v Uherském Hradišti a zaplatit v hotovosti nebo kreditní kartou. Adresa Prodejny Školní brašny Hradební 1545 Uherské Hradiště Otevírací doba: Po - Pá 8.30-17hod So - 8.30 - 11hod
Zdarma Zdarma

 

Způsob úhrady Poplatek
Dobírkou do 2 500,- Kč
Platí pouze pro doručení přepravní službou PPL a Zásilkovnou do ČR. - Platba řidiči přepravní společnosti PPL nebo při převzetí zásilky na Zásilkovně.
30,00 Kč
Dobírkou nad 2 500,- Kč
Platí pouze pro doručení službou PPL do ČR. - Platba řidiči přepravní společnosti PPL při převzetí zásilky.
Bez poplatku
V hotovosti - Uherské Hradiště
Zboží je možné osobně převzít na výdejním místě v Uherském Hradišti a zaplatit v hotovosti . - Není možné platit kreditní kartou! Adresa výdejního místa: Hradební 1545 Uherské Hradiště Otevírací doba: Po - Pá 8-17hod So - 9-11hod Prodejna Foto Šobáň.
Bez poplatku
   
Předem na účet
Platí při doručení na výdejní místa Zásilkovna.cz nebo přepravní službou PPL - Zboží bude odesláno po připsání celé částky za objednané zboží na účet. - Platí jen pro Českou republiku.
Bez poplatku

 

Odeslat článek známému   Vytisknout